Over Mathilde

Onze leden willen wij altijd zo goed mogelijk ondersteunen. Ook ‘achter de schermen’ zijn onze bevlogen mensen in de weer voor jouw organisatie. Mathilde de Hart, coördinator Servicedesk & Kwaliteit, bijvoorbeeld. Maak kennis met Mathilde!

Mathilde houdt van talen en de heao-opleiding economisch-linguïstisch is voor haar dan ook een logische stap. Haar eerste baan vindt ze bij een transportbedrijf, als ondersteunend administratief medewerker. Als de doorgroeimogelijkheden beperkt blijken, keert Mathilde terug naar de linguïstische kant: zij volgt een opleiding tot docent Frans. Het leraarschap is echter niet wat zij zich ervan had voorgesteld. Ze gaat verder als commercieel medewerker voor de Franse en Spaanse markt bij een bedrijf dat messing produceert. Dan ontdekt zij Intrakoop in haar woonomgeving. Ze start als medewerker Ledenservice en groeit door naar coördinator Servicedesk & Kwaliteit; werk dat haar veel voldoening geeft.

‘Bezig zijn met verbeteren; dat geeft mij veel energie’

Mathilde: ‘Bij Intrakoop kan ik – indirect – van betekenis zijn voor de zorg. Dat maakt mijn werk zinvol. Mijn takenpakket als coördinator Servicedesk is bovendien heel breed, wat ik erg leuk vind. Het is mijn verantwoordelijkheid dat alles goed loopt op de Servicedesk, het eerste aanspreekpunt voor leden en leveranciers. Daarnaast ondersteunen de Servicedeskmedewerkers de adviseurs, consultants en inkopers/productmanagers in hun werk voor onze leden. Ik richt mij op het interne kwaliteitssysteem: hoe verlopen de interne processen, op welke punten kan het anders of beter? Waar mogelijk voeren we verbeterslagen door. Bezig zijn met verbeteren, de dingen laten lopen zoals ze moeten lopen; dat geeft mij veel energie!’

Hoe draagt Mathilde bij aan goede betaalbare zorg?

Mathilde ondersteunt collega’s en leden met:

  • coördinatie Servicedesk: beheer en ontwikkeling standaardovereenkomsten;
  • beheer intern kwaliteitssysteem;
  • ontwikkeling interne e-learning;
  • coördinatie bonusproces;
  • deelname aan diverse projectgroepen, bijvoorbeeld ‘Middleware’, gericht op kennisuitwisseling met leden.

Neem contact op

Mathilde de Hart
Coördinator Servicedesk en Kwaliteit
  • 06 34 63 49 86
Mathilde