Weet jij zeker dat je het maximale uit je contracten haalt? Als een contract eenmaal is afgesloten, verslapt vaak de aandacht hiervoor. Laat ons daarom de contracten van jouw zorgorganisatie eens nalopen.
Onze inkoper/productmanagers zijn dagelijks bezig met de nieuwste ontwikkelingen in de markt van energie, eten & drinken, facilitaire dienstverlening, farmacie, ICT en personeel. We helpen onze leden met en adviseren hen over verschillende contracten en contractvormen. Hierdoor weten we dat een contract vaak optimaler kan. Met de contractchecker kunnen we je helpen om te bepalen of het contract nog actueel is en welke voordelen er nog te behalen zijn.
Hoe werkt de contractchecker?
Wil je Intrakoop laten kijken naar een contract van jouw zorg-organisatie? Dan vragen we je eerst om de verschillende contract-documenten toe te sturen. Welke documenten nodig zijn, stemt onze productspecialist met je af. Denk in ieder geval aan het lopende contract, relevante bijlagen, aanvullende afspraken en enkele facturen. Zodra je alle documenten hebt toegestuurd, doen onze specialisten de check. Zij benoemen daarna één of twee verbeterpunten die je direct aan je leverancier kunt voorleggen.
Wat levert de contractchecker op?
Na de check weet je snel hoe jouw zorgorganisatie meer uit het bestaande contract kan halen. Bovendien krijg je helder of je hierbij extra ondersteuning nodig hebt. Misschien heb je behoefte aan ‘extra handen’ voor het volledige contractmanagement?
Wat kost de contractchecker?
De contractchecker is kosteloos. Maar soms nodigt de check uit om verder te verbeteren. In dat geval kun je één van onze specialisten vragen het gehele contract grondig te bekijken. De specialist laat zien waar en hoe het contract beter kan. Ook gaat de specialist samen met jou in gesprek met je leverancier. Zo helpen we je je contract verder te optimaliseren.