Slimme inkoopoplossingen en innovaties die onze leden en de zorgsector echt verder helpen. Daar streven wij naar. We luisteren naar wat er speelt in de zorg, denken mee en volgen de leveranciersmarkt op de voet. In ons werk richten we ons op een continue verbetering van processen en methodes. Maatwerk staat daarbij altijd voorop.
Waarvoor kun je als lid bij ons terecht?
1. Inkoopkennis
Onze inkoopkennis en alles wat we weten over de zorg en de leveranciersmarkt delen we graag met al onze leden. Dat doen we via regionale en landelijke themabijeenkomsten en in persoonlijke adviesgesprekken. Maar ook via blogs, artikelen, ons magazine Deel en onze maandelijkse nieuwsbrief.
2. Raamovereenkomsten met leveranciers
Voor specifieke diensten en producten selecteren wij bij voorkeur meerdere leveranciers. Zo kunnen onze leden kiezen. Onze leveranciersselectie is afhankelijk van je behoefte als lid en de ontwikkelingen in de zorg.
Met onze leveranciers maken we afspraken in collectieve raamovereenkomsten. Zo leggen we vast tegen welke voorwaarden je als lid producten of diensten afneemt. De levering en facturering verloopt direct tussen zorgorganisatie en leverancier.
Teken je als lid in voor een raamovereenkomst? Dan profiteer je meteen van scherpe tarieven en heldere afspraken. Ook het contractmanagement regelen wij. Binnen een raamovereenkomst is er trouwens ook ruimte voor maatwerk. We stemmen bepaalde onderdelen specifiek op jouw organisatie af.
Meer weten? Neem contact op met onze servicedesk. We vertellen je graag wat de mogelijkheden zijn.
‘Wij helpen je. Jij houdt de regie.‘
3. Ondersteuning vóór, tijdens en na het inkoopproces
Onze oplossingen stemmen we zo goed mogelijk af op de zorgsector. Samen met onze leveranciers en leden bedenken we voortdurend nieuwe concepten. Hiermee spelen we in op de behoeften van onze leden, vóór, tijdens en na het inkoopproces.
Ontwikkel jij een visie op je inkoopbeleid? Of wil je weten hoe jouw organisatie het op inkoopgebied doet in vergelijk met andere zorgorganisaties? We denken met je mee en brengen je in contact met leveranciers passend bij jouw zorgorganisatie. Wij adviseren graag, maar je bepaalt altijd zelf met wie je zaken doet. Vervolgens verzorgen wij het contractmanagement.
Meer informatie
Meer weten over hoe we jou van dienst kunnen zijn? Kijk dan bij onze diensten en ontdek de meerwaarde van Intrakoop voor jouw organisatie.