Over Lorenza

Onze leden willen wij altijd zo goed mogelijk ondersteunen. Ook ‘achter de schermen’ zijn onze bevlogen mensen in de weer voor jouw organisatie. medewerker Servicedesk Lorenza van Westrienen bijvoorbeeld. Maak kennis met Lorenza!

Tijdens de opleiding Facility Management aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen heeft Lorenza al oog voor het belang van een goede Servicedesk. Zo adviseert zij bij haar afstudeerstage de gehandicaptenzorgorganisatie Syndion over betere inrichting van de Servicedesk voor ICT en Facilitair. Dat advies mag ze vervolgens na haar studie ook uitvoeren. Als ze begin 2020 op zoek gaat naar een fulltime baan, weet Intrakoop de klantvriendelijke Lorenza te strikken als medewerker Servicedesk.

‘Ik zorg vooral dat iedereen zijn werk goed kan doen – leden en collega’s’

Lorenza: ‘Het leuke van mijn werk is dat het heel afwisselend is, met veel contact binnen en buiten Intrakoop. Als medewerker Servicedesk ben ik het eerste aanspreekpunt voor collega’s, leden en leveranciers. Daarbij richt ik me op de segmenten ICT, Facilitair, Energie, HRM en Advies & Maatwerk. Op veel vragen weet ik zelf een antwoord, en anders weet ik hiervoor de juiste persoon te vinden. Daarnaast besteed ik de meeste tijd aan de ondersteuning van de segmenten. Zo verzamel en verwerk ik omzetcijfers en doe ik de administratie rondom overeenkomsten. Uiteindelijk probeer ik vooral te zorgen dat iedereen zijn werk goed kan doen – leden en collega’s.’

Hoe draagt Lorenza bij aan goede, betaalbare zorg?

Lorenza staat de segmenten ICT, Facilitair, Energie, HRM en Advies & Maatwerk bij met:

  • secretariële en administratieve ondersteuning aan inkopers, leden en leveranciers;
  • verzamelen en analyseren van omzetgegevens binnen het segment;
  • correcte en betrouwbare contract-, deelname- en intekenadministratie;
  • beoordelen en evalueren van leveranciersprestaties.

Neem contact op

Lorenza van Westrienen
Medewerker Servicedesk
  • 0418 65 70 70
Lorenza