Over Pauline

Onze leden willen wij altijd zo goed mogelijk ondersteunen. Ook ‘achter de schermen’ zijn onze bevlogen mensen in de weer voor jouw organisatie. Servicedeskmedewerker Pauline Hooijmans bijvoorbeeld. Maak kennis met Pauline!

Na haar mbo-opleiding Ondernemer groothandel start Pauline als administratief medewerker bij een evenementenbureau. Maar binnen twee jaar maakt ze de logische stap naar de groothandel. Ze werkt vier jaar bij koffiegroothandel Selecta (nu Pelican Rouge) en vervolgens zeven jaar bij horecagroothandel HSB. Als medewerker Verkoop binnendienst geniet ze van het klantcontact en van ondersteunen met een nauwkeurige administratie. Op zoek naar een nieuwe uitdaging komt Intrakoop op haar pad. In 2019 start de sociale Pauline bij ons als medewerker Servicedesk.

‘Mijn hart ligt bij de ondersteuning van collega’s, leden en leveranciers’

Pauline: ‘Als medewerker Servicedesk ben ik de drijvende kracht achter alles wat er bij Intrakoop binnenkomt op het gebied van Eten & Drinken en Medisch. De kennis en ervaring die ik heb opgedaan bij de groothandels, komt hierbij goed van pas. Mijn hart ligt bij de ondersteuning van collega’s, leden en leveranciers. Ik beantwoord vragen van leden of speel deze door naar de juiste productmanager. Daarnaast ondersteun ik inkopers en leveranciers door binnenkomende correspondentie, contracten en omzetcijfers op de juiste manier te administreren. Ook de bonusadministratie ligt op mijn bordje. Mijn ondersteunende taken bij Intrakoop geven mij elke dag opnieuw veel voldoening.’

Hoe draagt Pauline bij aan goede, betaalbare zorg?

Pauline biedt aan de segmenten Eten & Drinken en Medisch:

  • secretariële en administratieve ondersteuning aan inkopers, leden en leveranciers;
  • verzamelen en analyseren omzetgegevens binnen het segment;
  • correcte en betrouwbare contract-, deelname- en intekenadministratie;
  • uitzetten, beoordelen en evalueren van leveranciersprestaties.

Neem contact op

Pauline Hooijmans
Medewerker Servicedesk
  • 0418 65 70 70
Pauline