Gezocht: projectdeelnemers collectief inkoopcontract brandveiligheid

Brandveiligheid

Brandveiligheid is een ‘must have’ voor iedere zorgorganisatie. Al onze leden hebben hiermee te maken. Het gaat om behoorlijke kosten en risico’s. Daarom willen we jullie hierin faciliteren met een nieuwe overeenkomst.

Collectief inkooptraject

In 2022 zijn we gestart met de opzet van een collectief inkooptraject brandveiligheidsmiddelen. Dit project willen we nu verder invullen samen met een projectgroep. De focus ligt hierbij op de inkoop, het beheer en het onderhoud van de brandveiligheidsmiddelen. Daarnaast denken we erover om ook zaken zoals BHV- en EHBO-producten, trainingen, opleidingen en advisering mee te nemen in het inkooptraject. De projectgroep stelt de uiteindelijke scope van de uitvraag vast. 

We willen het inkooptraject uitvoeren via de Best Value-methode, omdat we van mening zijn dat we dan de beste aanbiedingen krijgen. Het staat nog open, maar wij denken aan vier concepten:

  • Koop & onderhoud
  • Safety as a service (SaaS)
  • Lease concept(en)
  • Sale & leaseback concept

Wil je ook deelnemen aan de projectgroep?

Ben je toch al van plan om een inkooptraject brandveiligheidsmiddelen te starten of is je interesse hiervoor gewekt? Doe het dan samen met andere zorginstellingen. 

Intrakoop begeleidt het inkooptraject van begin tot eind met ondersteuning van Peter Schut, Programmamanager De Zorg Brandveilig, die zorgt voor vakinhoudelijke expertise. Daarmee wordt jou veel werk uit handen genomen. Je kunt er - naar ons idee - alleen maar voordeel uit halen.

Je bent van harte welkom om deel te nemen aan de projectgroep die het inkooptraject uitvoert. Met als resultaat een overeenkomst waar niet alleen jouw organisatie gebruik van maakt, maar ook alle andere Intrakoopleden. Als je een collega - zoals een veiligheidskundige, contractmanager of kwaliteitsmedewerker - van jouw organisatie wilt laten aansluiten, dan is hij of zij natuurlijk ook van harte welkom.

De eerste bijeenkomst van de projectgroep vindt plaats op dinsdag 14 maart om 14.00 uur in ons kantoor in Waardenburg. 

Vragen en aanmelden

Heb je vragen of wil je jezelf of je collega aanmelden voor de projectgroep? Laat het even weten aan André Burnet, Contractmanager Facilitaire Diensten (via andre.burnet@intrakoop.nl of 06 26 02 68 03) of Anne Marie Kolkhuis Tanke, Inkoop Consultant (bereikbaar via annemarie.kolkhuistanke@intrakoop.nl of 06 55 80 63 92).


Deel dit artikel