Vernieuwde raamovereenkomst Manutan

Manutan

Na een jarenlange constructieve samenwerking was het een goed moment om de gezamenlijk gerealiseerde ontwikkelingen te verwerken in een nieuwe raamovereenkomst. We hebben met leverancier Manutan een nieuwe overeenkomst voor tenminste drie jaar afgesloten. Deze is geactualiseerd en op diverse punten sterk verbeterd. Wijzigingen zijn er onder andere op het gebied van transparantie in prijsvoering, assortimentsaanpassingen en aandacht voor MVO.

De nieuwe raamovereenkomst is 7 september ingegaan en werd vandaag bekrachtigd tijdens een online bijeenkomst tussen Ruud Plu (directeur/bestuurder Intrakoop), Danny Groen (Business Development Manager Manutan), Guillaume Mamman (Sales Director Manutan), Ramon Kok (Managing Director Manutan) en Monique Mensink (Inkoper/productmanager Intrakoop). 

ondertekening

De overeenkomst heeft transparante en verbeterde afspraken die dusdanig toekomstbestendig zijn, dat onze leden voor lange tijd optimaal kunnen profiteren van deze collectieve regeling. Daarnaast is er toegenomen gezamenlijke aandacht voor MVO. Zo onderzoekt Manutan onder meer structureel het gebruik van effectieve en duurzame verpakkingen én reduceert buitenlandse transporten waar mogelijk door transportoptimalisatie.

Producten en diensten

Manutan is breed gesorteerd, van hygiëneproducten, gereedschap en kantoorbenodigdheden tot buitenproducten, verpakkingen en magazijninrichting. Dit assortiment wordt regelmatig uitgebreid met nieuwe ontwikkelingen of producten waaraan behoefte is ontstaan. Op dit moment vinden er bijvoorbeeld verkennende gesprekken plaats voor klein huishoudelijke producten. Ook jouw wensen worden, waar mogelijk, meegenomen. Het maakt het bestellen van gewenste producten makkelijker, je verlaagt TCO kosten door extra leveringen te reduceren wat ook bijdraagt aan de reductie van CO2.

Naast producten levert Manutan ook diensten, zoals bijvoorbeeld Savin’side dat bijdraagt aan het verder stroomlijnen en efficiënter maken van het gehele inkoopproces. Elementen die binnen dit model een cruciale rol spelen zijn bijvoorbeeld de digitalisering van het inkoopproces en leverancier optimalisatie. 

Meer informatie

Alle nieuwe afspraken in deze raamovereenkomst lees je door in te loggen op mijnintrakoop.nl. Heb je vragen over de mogelijkheden of heb je wensen over uitbreiding van het assortiment? We horen het graag! 

Deel dit artikel

Neem contact op

Monique Mensink
Inkoper/productmanager Facilitair
  • 06 13 81 09 32