In de caresector lijkt de trend van kleinschalige woonvormen en langer thuis wonen onomkeerbaar. Dat stelt je organisatie en inkoop voor grote uitdagingen. Ben je veel tijd kwijt met het regelen van de inkoop en aflevering van medische hulpmiddelen? Wij helpen met goede logistieke oplossingen en best-value-overeenkomsten met de medische groothandel.
Compleet assortiment en logistiek flexibel
Wij hebben goede overeenkomsten gesloten met Mediq Medeco, leverancier van een compleet assortiment aan medische hulpmiddelen. Van kleinverpakking tot pallets. Tegen scherpe prijzen én met logistieke flexibiliteit. Zij leveren de producten zowel centraal als op kleinschalige woonlocaties. Rechtstreeks of gecombineerd met andere distributeurs.
Doe je mee aan een overeenkomst met deze leverancier? Dan levert je dat veel gemak op én inzicht in je kosten. Zo kun je de juiste keuzes maken, efficiënt werken en geld besparen.
Voordelen overeenkomst Mediq Medeco
Meedoen aan de overeenkomst met Mediq Medeco heeft de volgende voordelen:
- compleet assortiment medische en facilitaire artikelen (A-merken en sterke eigen merken);
- concepten voor de totale zorgketen. Van bestellen tot voorraadbeheer en van gebruik tot managementinformatie;
- efficiënte
en kwalitatief hoogwaardige zorg tegen de laagst mogelijke kosten;
- direct inzicht in de kosten van je keuzes door het transparant omzet- en logistiek dienstverleningsmodel;
- logistieke flexibiliteit: in diverse verpakkingsvormen en afgeleverd op de afdeling, bij de cliënt of op centraal niveau.
Contractmanagement: afspraak = afspraak
Zodra de overeenkomst is gesloten, begint de echte samenwerking tussen je organisatie en de leverancier. Belangrijk is dat de vastgelegde afspraken worden nagekomen. Als onafhankelijke partij kan Intrakoop het contractmanagement voor je organisatie verzorgen. Dat doen we tijdens de hele looptijd van het contract.