Vaste en mobiele telefonie zijn niet meer los van elkaar te zien. Samen met dataverbindingen vormen ze een onlosmakelijk geheel. Dit biedt interessante kansen om telefoniekosten te besparen. Maar er zijn ook valkuilen. Wij helpen je de juiste oplossing te vinden voor jouw organisatie.
Met de juiste oplossing voor telefonie en dataverbindingen bespaar je kosten en bied je meer kwaliteit. Voordat je een provider gaat zoeken, moet je wel weten wat jouw zorgorganisatie wil. En welke oplossing voor jouw specifieke situatie geschikt is. Wij helpen je de wensen van je organisatie op papier te zetten.
Telefoniekosten besparen, kwaliteit bewaren
Vanuit de wensen van jouw organisatie, zoeken we een match met een leverancier. Daarbij kijken we natuurlijk ook naar waar er wat te besparen valt. Maar we gaan tegelijkertijd voor kwaliteit en schaalbaarheid. Je wilt immers een netwerk waarop je kunt vertrouwen. Dat de privacy beschermt en dat boven alles je bereikbaarheid garandeert. Daarnaast is flexibiliteit prettig. In een zorgorganisatie kan de behoefte namelijk regelmatig veranderen. Een telefooncontract moet daarop aansluiten.
Met de tijd mee
Vaak zien we dat leden nog niet ingericht zijn op de versmelting van verschillende communicatiemiddelen. Dan valt mobiele telefonie bijvoorbeeld onder de facilitaire afdeling, terwijl de ICT-afdeling gaat over vaste telefonie en dataverbindingen. In dat geval zorgen wij samen dat je organisatie weer meekan in deze tijd.