Onze leden willen wij altijd zo goed mogelijk ondersteunen. Ook ‘achter de schermen’ zijn onze bevlogen mensen in de weer voor jouw organisatie. Hetty Bronsink, medewerker Servicedesk, bijvoorbeeld. Maak kennis met Hetty!
Na een mbo-opleiding in toerisme wacht Hetty een gevarieerde loopbaan. Ze werkt voor een reisbureau, bungalowparken en heeft twee jaar een eigen restaurant. Ze vervolgt haar weg als medewerker binnendienst bij een productiebedrijf van industriële garagedeuren. Na een tussenstap als medewerker binnendienst bij een groothandel in fruit belandt zij via een vriendin op de crediteurenadministratie van de Hogeschool Utrecht. Uiteindelijk zoekt en vindt ze een baan in haar buurt, bij Intrakoop. Sinds 2017 werkt ze hier met veel enthousiasme als medewerker Servicedesk.
‘Je weet ’s ochtends nooit precies hoe de dag gaat verlopen’
Hetty: ‘Intrakoop is een veelzijdige organisatie; het duurt even voor je er de weg kent. De tijd verandert en de organisatie ook, dat zie je terug in ons takenpakket. De afwisseling is het allerleukst. Je weet ’s ochtends nooit precies hoe de dag gaat verlopen. Als aanspreekpunt voor leden, leveranciers en collega’s houden we alles bij in diverse systemen: de afspraken, de intekeningen en de contracten. Ook vragen we periodiek de omzetcijfers op van leveranciers en zetten we leveranciersprestatiemetingen uit. Advies & Maatwerk ondersteunen we bij de project- en urenadministratie. Ik ben hier nog lang niet uitgeleerd en verdiep mijn kennis graag om collega’s nóg beter te ondersteunen en om onze leden van dienst te zijn.’
Hoe draagt Hetty bij aan goede, betaalbare zorg?
Hetty zet zich in voor de Servicedesk door:
- secretariële en administratieve ondersteuning aan inkopers, leden en leveranciers;
- verzamelen en analyseren omzetgegevens binnen het segment;
- correcte en betrouwbare contract-, deelname- en intekenadministratie;
- uitzetten, beoordelen en evalueren van leveranciersprestaties.