Over Kalinka

Elke goede organisatie heeft er wel één: een organisatorische duizendpoot. Bij Intrakoop is dat manager Bedrijfsvoering Kalinka Keij. Maak kennis met Kalinka!

Kalinka is altijd gedreven om mensen te stimuleren om via hen de organisatie nóg beter te krijgen. Niet gek dus dat ze kiest voor een universitaire opleiding in organisatieontwikkeling en beroepsgerichte educatie. In de eerste jaren van haar carrière doorkruist ze heel Europa als bureaumanager bij M&P, voor de brancheverenigingen voor was- en stomerijen. Op zoek naar rustiger werk stuit ze op een hr-functie bij Intrakoop. Eenmaal gestart komt er al snel een managementfunctie vrij. Inmiddels is Kalinka verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van Intrakoop én werkt ze in een aantal segmenten direct voor leden.

‘Ik hoop dat leden zien dat we er voor hen zijn en niet voor eigen gewin’

Kalinka: ‘Ik ben er trots op dat we onze bedrijfsvoering hebben kunnen professionaliseren, waardoor wij onze leden steeds beter van dienst kunnen zijn. Mijn bijdrage daarin, als mensenmanager, is iedere dag zorgen dat de Intrakopers met plezier hun werk kunnen doen. Dat merken onze leden namelijk dubbel en dwars! Ik vind het geweldig om voor een coöperatie te werken, omdat je dan maatschappelijk bijdraagt en tegelijkertijd ondernemend, bedrijfsmatig bezig bent. Daar krijg ik energie van. Ik hoop dat leden zien dat we er voor hen zijn en niet voor eigen gewin. Dat zorgt er ook voor dat we in de toekomst nog veel meer samen met leden kunnen doen.’

Hoe draagt Kalinka bij aan goede, betaalbare zorg?

Onder Kalinka’s veelzijdige werkzaamheden vallen:

  • managementtaken zoals onze teams coachen, processen organiseren en strategiestukken schrijven;
  • onder andere contractonderhandelingen en inkoopadvies voor de segmenten Eten&Drinken, Facilitair en Medische hulpmiddelen voor de care;
  • strategische samenwerkingen opzetten binnen én buiten Intrakoop.

Neem contact op

Kalinka Keij
Manager Bedrijfsvoering
  • 06 38 58 73 93
Kalinka