Webinar Delen van kennis en middelen

30 mei 2023
Aanmelden
High five

Intrakoop gelooft sterk in de kracht van samen. Samenwerken door kennis te delen, kansen te benutten en te groeien. Maar ook door samen slim gebruik te maken van producten, faciliteiten en diensten. Met als doel samen het verschil te maken en daarbij zowel de zorg als haar mensen continu te verbeteren en te verduurzamen. Hoe eenvoudig het werkt, vertellen we je graag tijdens dit webinar.

We bieden jullie de Intrakoopcommunity aan voor het delen van kennis en het netwerken en het Intrakoop Deelplatform voor het delen van spullen, diensten, ruimte en tijd. Delen is eigenlijk het nieuwe hebben.

Intrakoopcommunity

De Intrakoopcommunity biedt je als Intrakooplid de mogelijkheid om kennis op te halen, informatie uit te wisselen en onderling samen te werken bij onder andere inkooptrajecten. Niet alleen inkopers maar ook medewerkers met andere functies op bijvoorbeeld facilitair gebied, ICT, voeding, personeel en duurzaamheid kunnen op de Intrakoopcommunity relevante informatie vinden. Je kunt dus samenwerken met je eigen collega’s en je krachten bundelen met medewerkers van andere zorgorganisaties. Dat biedt volop mogelijkheden. 

Intrakoop Deelplatform

Het Intrakoop Deelplatform is de plek waar alle zorgorganisaties in Nederland hun vraag naar en aanbod van producten, diensten en faciliteiten kunnen plaatsen. Om onderling te verkopen, verhuren, ruilen of weggeven. Van het plaatsen van een advertentie tot en met de sluiting van de deal, de betaling en het transport via Schotpoort Connect: alles kun je eenvoudig en veilig regelen via het Intrakoop Deelplatform. Het is een laagdrempelige manier om kosten te besparen en bij te dragen aan de verdere verduurzaming van de zorg. 

Wil je meer weten? 

Volg dit webinar waarin Joost Geerlings de werking en toegevoegde waarde van de Intrakoopcommunity en het Intrakoop Deelplatform bespreekt op:

  • 30 mei: 16.00 – 17.00
  • 29 juni: 10.00 – 11.00
  • 25 juli: 11.00 – 12.00
  • 31 augustus: 13.00 – 14.00
  • 26 september: 14.30 – 15.30
  • 26 oktober: 10.00 – 11.00
  • 28 november: 13.30 – 14.30
  • 19 december: 10.00 – 11.00

Voor wie

Dit webinar is relevant voor inkopers, facilitaire medewerkers, duurzaamheidscoördinatoren, ICT-, locatie- en vastgoedmanagers, maar ook voor HRM en zorgpersoneel.

Deelname is gratis voor alle leden van Intrakoop.

Aanmelden

Geef je voor het webinar op via de button ‘Aanmelden’. Enkele dagen voor het webinar ontvang je van ons een e-mail met de snelkoppeling naar het webinar.

Deel dit artikel

Neem contact op

Wil je meer weten over het webinar en de Intrakoopcommunity? Neem dan contact op met

Joost Geerlings
Communitymanager
  • 06 20 60 39 44