Ledenconsultatie heronderhandeling raamovereenkomst King

23 juni 2021
Schoonmaak algemeen_web

In december 2021 loopt onze raamovereenkomst met King af. We zijn met hen in gesprek over de mogelijkheden en condities voor een nieuwe raamovereenkomst. Eerder ontvingen we hiervoor schriftelijk input van 23 leden. Met deze wensen en opmerkingen zijn we gestart met de onderhandelingen. Nu volgt een tweede stap waarin we opnieuw onze leden betrekken zodat zoveel mogelijk aan jullie wensen kan worden voldaan.

Vind je het leuk om mee te denken en praten over de invulling van het nieuwe contract?  Neem dan vrijblijvend deel aan deze ledenconsultatie. Tijdens het gesprek willen we toetsen in hoeverre ons voorstel aan jouw eisen en wensen voldoet. Jouw inbreng nemen we daarna mee terug in de gesprekken met de leverancier.

Online bijeenkomst

We organiseren deze ledenconsultatie op donderdag 17 juni om 14.00 uur en op woensdag 23 juni om 10.00 uur. Tijdens de ledenconsultatie bespreken we het voorstel en zetten we verbeterpunten en wensen op een rij. Het overleg zal maximaal 1 uur duren. Wil/kan jij hierbij aanwezig zijn? Meld je dan aan via de button.

Voor wie?

De ledenconsultatie is interessant voor inkopers en facilitaire medewerkers die verantwoordelijk zijn voor of direct betrokken zijn bij de inkoop van sanitaire producten en diensten.

Interesse?

Geef je voor de ledenconsultatie op via de button ‘Aanmelden’. Enkele dagen voor het de online bijeenkomst ontvang je van ons een e-mail met de snelkoppeling naar de online omgeving.

 

Deel dit artikel

Neem contact op

Astrid Willemsen
Contractmanager Facilitaire Diensten
  • 06 57 90 38 86