Webinar Online inkoopscan

Binnen de zorg wordt er al gauw 30 tot 50 procent van de bedrijfskosten besteed aan investeringen en inkoop. Maar hoe is jouw spend-tale over het jaar heen opgebouwd en welke besparingen zijn hierin mogelijk? Onze online inkoopscan biedt inzicht in zowel de kosten als de kansen voor verbetering.
Met de online inkoopscan brengen we alle (beïnvloedbare) uitgaven van jouw zorgorganisatie in kaart. Het analyseert kostenplaats, contracten, duurzaamheid, afdeling en medewerkers. Dat levert jou, als inkoper, een helder en compleet overzicht op van de inkoopuitgaven van jouw zorgorganisatie. En maakt inzichtelijk welke verbetermogelijkheden er zijn.
Benchmark
We gebruiken voor alle zorgorganisaties dezelfde productgroepenlijst waardoor een goede benchmark beschikbaar is. Je kunt hierdoor eenvoudig zien hoe de inkoopprestaties van jouw organisatie zich verhouden tot andere (vergelijkbare) zorgorganisaties. Deze bewustwording helpt bij het maken van keuzes richting de toekomst waarbij er grip op de uitgaven ontstaat.
Specifieke uitgaven
Door filters in de inkoopscan is het mogelijk in te zoomen op specifieke uitgaven. Handig voor gebruik in managementrapportages. Bij gebruik van de online inkoopscan over een langere periode kunnen trends in de inkoopuitgaven worden gesignaleerd.
Webinar
Tijdens dit webinar licht Daan van Gent, inkoper/productmanager ICT, toe hoe de inkoopscan werkt en welke mogelijkheden het biedt.
Het webinar Online inkoopscan is op:
- 16 april van 09.30 – 10.30
- 17 mei van 13.30 – 14.30
- 16 juni van 13.00 – 14.00
Het webinar duurt maximaal 45 minuten en zal plaatsvinden via een Microsoft Teams-omgeving. Deelname is gratis voor alle leden van Intrakoop. Niet-leden ontvangen na hun aanmelding een factuur van €149,00 voor hun deelname.
Aanmelden
Geef je voor het webinar op via de button ‘Aanmelden’. Enkele dagen voor het webinar ontvang je van ons een e-mail met de snelkoppeling naar de Microsoft Teams omgeving voor het webinar.