Ledenconsultatie overeenkomst sanitaire producten

13 april 2021
Aanmelden
Hygiëne en infectiepreventie

We zijn in gesprek met een leverancier van een breed assortiment sanitaire producten, zoals handdoekpapier, toiletpapier, desinfectantia, dispensers, handdoekautomaten, afvalbakken, etc. en aanverwante dienstverlening. We willen het voorstel dat we van hen ontvingen graag met onze leden bespreken.

Vind je het leuk om hierover mee te denken en te praten? Neem dan vrijblijvend deel aan deze ledenconsultatie. Tijdens het gesprek willen we toetsen in hoeverre het voorstel aan jouw eisen en wensen voldoet. Jouw inbreng nemen we daarna graag mee terug in de gesprekken met de leverancier.

Online bijeenkomst

Op dinsdag 13 april om 9.30 uur organiseren we deze ledenconsultatie om samen met enkele leden de conceptovereenkomst te bespreken en verbeterpunten en wensen op een rij te zetten. Het overleg zal maximaal 1,5 uur duren. Wil/kan jij hierbij aanwezig zijn? Meld je dan aan via de button.

Voor wie?

De ledenconsultatie is interessant voor inkopers en facilitaire medewerkers die verantwoordelijk zijn voor of direct betrokken zijn bij de inkoop van sanitaire producten en diensten.

Interesse?

Geef je voor de ledenconsultatie op via de button ‘Aanmelden’. Enkele dagen voor het de online bijeenkomst ontvang je van ons een e-mail met de snelkoppeling naar de online omgeving.

Deel dit artikel

Neem contact op

Jolanda van Dinteren
Inkoper/productmanager Facilitair
  • 06 13 32 61 46